Lite klantigt

Jahapp. Dagen börja med att jag åkte med angie till jobbet. Trodde jag jobba 6-15 men allt visade sig vara helt fel ! , jag jobbade ju inte alls idag. Så jag tog bussen hem igen och la mig och sov. Hade även en vän brevid mig så de var mysigt. hehe... Iaf.

Dagen har bestått av typ ingenting. Jag var en sväng hos syrran, vi snacka och såg lite på tv. Sen skulle jag träna, hade verkligen sett fram emot strip aerobicen hela veckan. Men till min förtvivlan ser jag att jag glömt byxor och linne. Hade, duktig som jag egentligen är, packat ner allt förutom just de jag skulle träna i, T y p i s k t . Två misstag på en dag ! Hur är det möjligt ? jaja. Så de var bara att gå hem.

Klockan 20 00 drog jag till petra och såg på idol. Därefter kom angie och carlisen. Vi hade bestämt oss för att mysa framför en film + att vi skulle snagga carlisen. Så vi såg klart på idol, sen satte vi carlisen på en stol och snagga honom :) oj va fint de blev. Först lekte vi lite såklart. Vi var ju tvungen och snagga allt förutom luggen :D haha. Gud vad vi skratta. Vi tog lite kort och filma med :D haha. Sen så snagga vi honom fin :) Jätte snyggt verkligen . Alla killar borde vara snaggade :) aya...  Sen blev de film. en rysare. Alla låg ihop tryckta förutom rickard som låg på golvet :) men mysigt var det. Och filmen var toppen. jag tror den hette Cleaner :) Mmm.. mycket bra film !

Sen så snacka vi endel. Och sen drog alla hem. Rickard skulle ju börja jobba klockan 5, så... de var bara o gå :) haha.... Så carlisen gick en liten bit med mig hem men så skulle han ändå åka den vägen jag skulle gå, så jag fick ju såklart skjuts ;) haha... så jävla lat jag är :) men de var fan kallt ute, så jag tycker att jag nog ändå behövde skjuts.

Nu sitter jag hemma och har tråkigt. Leo ligger här och myser med mig. Mysi kissen <3 och snart blir det väl att sova. Ska jobba 15-21 imorn. har dubbel kollat ;) haha. Ska vara på hälsa och skönhet. Kanske ses där ? ;) hehe. Nee... ska väl dra mig åt sängen snart. Vill dock inte sova själver :( Min vän ville inte sova hos mig, han tyckte att sitt dumma spel var viktigare... men så är det väl... snyft :( hehe nevars. så farligt är de väl kanske inte... men men


måste gå till ungdomsmottagningen med. men har verkligen ingen ork eller lust att gå dit själver... Känns rätt onödigt ändå. men ändå rätt värt det... äh. Måste ta tummen ur röven och palla mig dit! snart... jag skaaaaaa...


gud va mycket skit jag har skrivit . I did it again ! woho ! eller nått...
Hoppas morgondagen blir bättre... tack för mig.

P u s s e l i p u s s p å d i g s n y g g i n g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0