Min helg :)

Från torsdagkväll till lördag morgon har jag varit med min snygging ute i ekholmen. Har haft det riktigt mysigt... Va ute o sparka boll och spela bedminton.. bädminton ? haaha. iaf.. aa.. Riktigt skoj, var ute i typ 2 timmar.. tror jag :) haha... men men. Sen har vi varit tjocka och ätit ute och käkat pizza... På lördag morgonen åkte jag till jobbet vid 9.. o jobba i någrra timmar. Sen vare dax för hockey med snyggingen... Fäärjestad - Linköping :) hehe... 3-2 till linköping. Grattis er första vinst :) haha. riktigt najs match..

Efter det så gick jag hem till petra för att snacka skit o dricka lite. Medans snyggingen försvann till sina vänner... Sen gick jag vidare till någon förfest i hejdegården :) asnajs ! Hade grymt kul. jag och hanna var dom enda tjejerna sen kom mattis tjejkompis och hade de skoj med oss. Skit trevligt.. mycket skratt :) Sen drog vi vidare till nationernashus. Jag betala 100 spänn för att gå på toa.. för efter att ha kommit in så åkte jag typ hem.. blev en pizza med hem oxå ;) haha. jaja...

idag då. Sov ganska länge och sen gick vi och handla och gjorde biffar med pootatis o sås :) asgott blev det. jag är riktigt nöjd ;) min snygging är fan en kock :) och efter maten blev de vila som vanligt ;) haha... så vi sov en stund.. och sen blev de tårta :) haha...

Sen åkte han och jag gick iväg till petra, snacka skitsnack och hade allmänttrevligt :)... skönt o bara vara. Käka popcorn med.. göttit...  Nu är jag ju hemma igen. Har min leo som luktar bajs iknät... och ska väl snart gå och lägga mig....

Funderar på att köpa en cykel. Måste verkligen ha en ... fan. va najs med cykel egentligen:) jaja
Imorn jobbar jag och de ska bli mindre trevligt. Sen har jag sagt att jag ska med syrran när hon ska klippa sig.. sen blire väl inte så mycket mer...

Niclas åker till norge imorn med.. känns inte alls bra... vill inte att han åker från mig :/ men men... sånt är livet... man kan inte få allt i livet usch. Nu ska jag sluta tänka på det...

på fredag äre ladies night :D fyfan va taggad jag är :D! WOOHOOO ... blir krogen med brudarna efter det... och då blire att ragga sönder för vissa ;) haha... tror de kommer bli en helkul kväll :) aja
Nu ska jag sova. Natti :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0