Ska jag , ska jag inte ?

Jahapp... Har haft mysiga dagar och mindre mysiga dagar. Jobbar har jag med... varit riktigt jobbigt vissa dagar men jag fösöker iaf.... tur att man har så gulliga grabbar runt omkring sig på jobbet som piggar upp en lite smått.... mm .

Imorn blire jobb igen . 6 - 15 egentligen jobba jag 8-17 men palla vara kvar när alla går hem, så var värt o fråga om ajg fick börja tidigare... tur att de var gurra som svara :) så ja, som sagt jag börjar 6 imron..kan bli lite jobbigt. men stuntsamma. värt det , absolut !


inatt sov jag hos syrran. Orkade vrkligen inte sova själv. Inte nu när allt är upp och ner. Ska försöka ta tag i och fixa mitt äckliga Cv, jag är verkligen sämst på såntdära skit... bajs oxå! men de känns som om de är värt det...


Har kollat på masas lägenheter idag med. Hitta en jätte bra ! , men den låg ute i malmslätt o det är rätt långt här ifrån så de skulle aldrig funka...Så nej inge flytt inte... 

usch. vad ska jag göra ? Har verkligen ingen aning... bajs oxå.
nu ska jag sluta skriva. för jag skrriver verkligen ingenting vettigt längre....
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0