E g e n t l i g e n

Nyss låg jag i sängen och bara kollade upp mot taket medans jag kelade med min älskling... Nu sitter jag här igen och tänker på allt dåligt flytten hit har tillfört mig.... Eller det är nog inte fel på linköping utan på mig.. Kom på det just nu.


Från och med januari detta år har allt varit helt cpt. Jag har gjort så mycket fel. jag har så mycket på mitt samvete, så mycket i mitt hjärta och så mycket i min hjärna. Egentligen vill jag bara berätta som jag gjort. Men jag är alldeles för feg. Ingen skulle palla säga de jag har att säga... ingen! jag lovar! , eller jo dom som verkligen är modiga.... jaja. Men iaf. Så mycket fel jag har gjort. och de bajsigaste är att jag har egentligen inte lärt mig något av det ? Misstag lär man sig ju av, brukar man säga. Men Zoa, alla känner zoa. jag lär mig fanimig ingenting.... de är väl bara nu jag har börjat fatta... att så som jag har gjort...de är fan sjukt.. men så är det....

Ibland tar det tid o fatta. och nu har jag äntligen fattat...


En annan grej jag med låg och tänkte över var hur personer beter sig. Förstår inte på mig er/dig ibland. Seriöst. Förstår verkligen inte? hur kan man ens göra sådär... begära så mycket och även få de besvarat och sen när man själv behöver hjälp, nej då går det ju inte. abolut inte. Så är det jämt. Är det inte så man ska ge och sen få tillbaka. nej här beter sig folk som.. man ska ta ta ta ! och inte ge något.. varför ska man det ? no ideaaa... seriöst. Så trött på skiten. Har seriöst börjat fundera på att lägga ner. har redan lagt ner en person.. och jag kan lika gärna lägga ner fler... för jag står inte ut..

Förlåt om någon blir orolig över vem/vilka de gäller. Men jag tänker tyvärr inte avslöja det. För det är inte min sak att säga åt folk hur man ska bete sig, de tycker jag folk kan försöka lista ut själva... och absolut att jag kanske borde säga vad jag egentligen tycker och tänker om just den/de personerna, upp i deras ansikte.. men ne. Varför som sagt skulle jag, vill de bete sig så. Så gör dom det :) Mera spännande om någon tar åt sig. Dock är jag inte så säker på att just de personerna jag vill läser de här .. men de gör mig ingenting...

Jag lägger iaf ner snart.... och fråga mig inte om de gäller dig eller dig eller dig. för jag svarar inte på just den frågan.

Vet inte om allt jag skrev nu kom ut på rätt sätt...
Tror de blev lite fel.

Jag klagar på personer och sen vill jag inte säga vilka de är som ska ändra sig, m just de. Lite konstigt. Men då kanske alla kan tänka lite på hur man beter sig. För de har jag gjort idag.. och jag ska sluta med de jag håller på med. Hoppas du med gör det ;) tss...


Hoppas de blev rätt nu . För nu orkar jag inte förklara mer, för jag suger egentligen på att förklara... egentlige ;)

SÅ . nu ska jag nog myssa med min älskling igen. han ligger och väntar på mig sådär gulligt i sängen. Pusspusspusss och gondatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0