flyttning ?

Hallå!
Min syster har dragit till cypern med hennes pojkvän och hans familj så nu har jag 3 katter i min 1a. Känns bra. En annan sak. Så har jag blivit erbjuden en 2a. Så ska gå och kolla på den den 15 april. Dock har jag 3 månaders uppsägningstid på denna lägenhet. Men vi får se om de går att lösa? Har iaf hittat en som vill kolla in min lägenhet nu på måndag. Men men jag tror jag vill flytta.. Dock vill jag att niclas flyttar med mig. Även om han är pengalös. Vi får se hur han ställer sig till det...Fattar ni, kolla på gamla bilder nyss. Jag var nog redan kär i niclas första gången jag och han strula? det är väl fan inte klokt hur fort jag blev kär i han ? Fattar nada. Men men. Han tog mig med en storm. Eller vad man brukar säga... Idag är det iaf 7 månader. Och jag har knappt pussat honom. Känner mig ensam :( ...vet inte vad jag ska göra heller. Niclas är med sin kusin som är på besök. vill inte störa dom... så får väl sitta här i min lilla 1a och bara vara. Äsch. Nu ska jag dra mig...Hejdå .

Kommentarer
Postat av: Emma

Det säljs en tvåa i hagfors också. Dit kan du flytta! :)

2010-04-08 @ 09:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0