H a p p Y

Så jädrans typsikt hade skrivit massor. Och nu försvann det :) 
Jaja. 


Min vecka har bestått av:

MåndagLedig, tränade och inte gjort ett piss tror jag?
Tisdag: Jobbade från 10.30-16.30 och tänkte
sedan ta cyklen till träningen, men cykeln paja
så det blev ingen träning för mig...
Jag gick och fikade med min snygging ♥
Senare åkte jag hem till Hänäbänänah och
mätti vi spelade tennis :) riktigt skoj!!

Onsdag: Jag tog en springtur innan jag och älskling skulle käka i stan. Sedan mötte jag upp hänäbänänah och mättih möttes i ikano och köpte lite kleeder :) riktigt skoj. Sen skulle jag jobba mellan 16.00-20.30 , sen blev det att möta upp älskling och åka hem och mysa :)
Torsdag: Idag träning, mitt älsklingspass. Nämligen Stripaerobic :D ÄLSKAR! Kanske blir en tripp in mot stan oxå. Vill så gärna shoppa med älsklingen men han är så upptagen med sitt jobb :( så får se om jag åkte o köper kläder själv :)
Fredag: Blir att jobba änsålänge 16.00-20.00
Lördag: Jobb 13.00-22.15
Söndag:
Jobb typ. 09.30-18.00


I onsdags lämnade jag även in min kamera som varit trasig i typ massa månader! Så nu tar de yttligare 2-3 veckor innan den är klar :( men men. Kostar mig 100 kr oxå! Bättre det. Tack emil för att du bad mig ta försäkring på skiten :) 

Imorn äre valborg. Då bllire fest. ELler? jag vet inte ens vart jag ska ? jag vill vara med Niclas. men han vill nog inte vara med mig :( buhu.. Vi får se hur det blir :) 

Nu måste jag fixa till mig lite känner jag. Puss&hej :) ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0