Haappp

Hallå.
Nu har det hänt grejor. Jag har fått min nya spis, en sprillans ny spis. Hehe... Sen har jag blivit erbjuden 2 2er. Lägenheter alltså... En i tannefors o den andra i övre vasastan. Dock.. blir det nog knakse o tacka nej till den i vasastan för att de blir så mkt onödigt krångel. Men vi får väl se vart jag hamnar tillslut. Inatt sov jag hemma med 3 katter. Shit alltså vad dom har levt helvete..  och nu när inte jag sover så sover dom så sött. Imorn äre partay hos Lina hon fyller 25 så de blir najs! Blir lite förfest och sen blire o dra till henne. Måste köpa något linne o ha kanske ? a vi får se.
Nu ska jag inte skriva så mkt mer. Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0