iväntanpåettsamtal

Idag vaknade jag tidigt med älsklingen. Mysigt med frukost ihop. Dock blev det lite stressigt där som alltid :P haha. Sen drog vi till jobbet båda två. Så idag har jag alltså arbetat. Blev en glass med Carlisen med. Trevligt :) Ja, sen åkte jag hem. Slutade vid 15. Kom väl hem runt 16. Usch jag är helt trött i huvudet. Jag måste beställa nya linser, typiskt att jag tappade den ena som jag behövde. Hade bara en vänster kvar.. och tappade såklart höger. Menmen. Ska lägga mig ett tag. Kroppen känns tung och sliten idag... hehe. Ska invänta älsklingen oxå... :) Han slutar vid 17. så snart ringer han mig förhoppningsvis. Nu ska jag lägga mig i sängen och vila lite. De behöver jag.. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0