Jag är så himla duktig och kär :D

Tjeeenare :) ! 

Vet ni vad? jag sov aldrig själv igår :) Min älskling loggade ut ur msn och jag fick inte ens säga hejdå . Blev jätte ledsen.. Sen efter ungefär 20 minuter kommer någon in i min lägenhet. Gissa om jag vart rädd. Trodde aldrig han skulle komma så sent på natten :) Gud vad glad jag blev. Jag slapp sova själv och fick sova med världens bästa kille, jag bara älskar honom ♥ Iaf. Vi låg och prata osådär Sen somna vi båda två :) ! 

Imorse så var vi båda superduper trötta. Fast min kropp var jätte pigg medans ögonen bara ville sova. Men jag bara låg kvar i sängen medans älsklingen var tvungen o hoppa upp och duscha och dra till jobbet. Jag fick 2 hejdå pussar tror jag. Sen smällde han igen dörren :) Sedan somna jag såklart om :D ! 

Klockan 10 vakna jag och tänkte att jag måste göra massor idag. Så jag börja plocka osådär, sen fixade jag mina långa naglar ;) haha.. Blev inte så bra. Men ja, stuntsamma :)  Sen har jag tvättat massor, 4 tvättar , asjobbigt ! Fast man blir så himla glad efteråt. När alla kläder är rena igen :D ! hihi. Eh.. Sen lagade jag till min kyckling jag hade. Gjorde både i ugnen och stekte. Duktiga mig! 

Vill ni veta en annan grej?!
Igår rensa jag ur min garderob! och slängde 4 påsar med kläder. Det tog lite i hjärtat o slänga sina älsklings jeans ♥ Men dom var för slitna så de gick fan inte... Får hitta några andra jeans. Slängde även 4 par tröjor. Resten var nog linnen och massa jeans och byxor. Men dom gillade jag inte och använde aldrig så de gjorde inget :)
Nej nu måste jag och kolla mig i spegelen och fixa till mig lite till. Sista touchen räknas alltid :) Som sagt så ska jag träffa niclas vid rese, känns bra! För kommer inte träffa honom på 4 timmar annars. Känns sorgligt så måste träffa honom en snabbis ! 

BESOS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0