Pussbrist vareja!

Gokväll !
Kom hem från jobbet för ett tag sen . Jag cykla ju och såklart skulle de regna. Typiskt. Jaja... De gick fort och bra hem så de gjorde väl inte så mkt ändå. Köpte med en chocklad kaka och en tidning hem. SÅKLART är det den tidningen jag redan läst. Fan... Har verkligen läst varje liten text som finns i den tidningen och ändå kommer jag inte ihåg vad de var för bild på framsida. Tusan. Jaja... Så de var väl bara att lägga ifrån sig tidningen o göra något annat. Som tur ringde matti nu och vi ska åka och hämta hannahbannana... I kisa. Jag fick följa med för jag har så tråkigt... En annan grej. Niclas är ju full iskogen med sin familj. utan mig :(. Saknar honom så mkt alltså. tomt utan honom... Jag tror jag börjar bli mörkrädd. Jaja...
Ville bara säga det. 


Testaade om de gick och lägga in bilder från mobilen till datorn. Men icke då! dom bilderna som är så himla söta på mig och min älskling :) haha.
Nej nu måste jag fixa mig lite. För snart kommer taxi-mättiii ;) . 
Hejochhå. Hejdå :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0