S O L : D

Okej. Nu har jag inte skrivit på ett tag igen. ORSAKEN : Jag har jobbat :) Har jobbat en hel vecka i streck nu, väldigt väldigt ovanligt :) Helgen gick väldigt fort o jobba i fredags, lördags och söndags. Skönt som tusan. Dock var de inte så mkt folk. Men men ... 

Har inte hunnit göra så mkt eftersom jag hade hästpass lördag och söndag :) Men mig gör det inget, ni vet, money money money ;) nevars . är typ  fattig ! jaja Igår efter stänging cykla jag till rese och tog bussen. För jag orkade inte cykla ända hem till älskling :) haha. Latis var jag... 

men de blir de ändring på nu. Ska träna klockan 1200. blir ett pass som heter 20 20 20. De är typ 20 minuter step. 20 min´styrka och 20 min ? .. eh jag kommer faktiskt inte ihåg :P Har aldrig kört det så nu äre väl dax. Sen blire duschning. Och klockan 1615 ska jag in till stan för att gå lite med syrran. Och sen blir det kanske att jag och niclas följer med och käkar där... Mm Vi får se :)


Världens bästa väder ute. Nämligen SOL :) Gött som tusan alltså . jaja...

Nu har jag faktiskt inget mer att skriva. Funderar på att göra om min Blogg. Men  måste ha ltie nyare kort känner jag. Jag ser inte ut sådär som på bilderna längre... Där var man söt :) jaja.. Vi får se hur de blir med den saken. 

HEJDÅ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0