Skön dag!

Igår var det premiär för grillning ;) De var underbart gott ! Min älskling hade gjort iodning sallad och potatis som jag skulle äta medans han skulle äta potatissallad :D haha. Blev ju grill hos hännabänäna. Riktgit najsigt. Efter det blev det cider och guitar hero. Eller hur de stavas. Riktigt skoj. Många vart lite fulla ;) haha... Klockan 1 fick vi skjuts av graje ... gött :) 
Idag så har jag jobbat. Innan det var jag och älsklingen o kolla på en lägenhet brevid oss, en 2,a Men den var ungefär lika ofräsch som min fast med ett rum till.. och na, de vill jag inte ha. Så måste ringa o säga att nej tack. + att jag ska nog säga upp min lägenhet. Orkar inte bo här mer... Måste hitta fräschare...  Jaja, Sen gjorde jag lite mat medans älsklingen var i stan en stund. Sen åt vi ute på balkongen och sedan tog vi cykeln och gick lite runt stångån. Riktigt mysigt... Sen som sagt fick jag gå o jobba. Och snodde cyklen med mig :) hehe... Ne nu ska jag se fikm tänkte jag, ska upp o jobba klockan 9 imorn. Så måste vila mig lite med film. Sen kommer min snygging och nattar mig :) Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sen tog vi cykeln och gick :) hahaha, bra utt du är ute och går med cykeln :D EmmAAAAAAAAAAA

2010-04-15 @ 11:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0