Ge mig en ny garderob ?!

Hallå hallå.

Nu var det väl 4 dagar sen jag skrev något? eller något sånt. Iaf. Har jobbat varje dag och jag är hur sliten som helst. Dock har jag inte tränat på hela veckan och det känns rätt deppigt ! Dock har jag tänkt o träna i två dagar men första dagen hade jag väldigt ont i foten. Hade gått en heldag på jobbet och har lite problem med min kula på foten : P gör riktigt ajaj ont! Såå de blev att vila lite. Sen igår fick jag jobba istället... så ja. Så är det ibland. Idag börjar jag vid 17 och kör ända till 2215. Känns sådär va ! Men men får gå! jobbar imorn och hela helgen. Men men . Money money money ;) ! 

Vad händer innan 17 då? ja du jag vet inte. Ska försöka få ordning på min garderob och sen funderar jag på att slänga lite kläder. känns dumt o ha massa skit liggandes ? eller ? de är svårt o slänga kläder : P . Jaja. Sen ska jag väl göra något som kallas för mat. Magen behöver nog sånt då och då om dagen :) 


har även funderat över att slänga lite grejer jag fått av en person. Har fått ganska mkt. Vill inte ha kvar sånna saker och behöva o tänka på hur de var osådär. Minnen ni vet ? Sånt är jobbigt. Blir bara så arg... Jaja. Vi får se hur de blir med den saken... 

ska även ringa till en snubbe och fråga om lägenheter. Måste fan flytta nu. Tackade nej till lägenheten vid lazerdoom. Inte min smak.. Men niclas tyckte den var helt okej :) Men nah. Vi måste ha det lite bättre :) och något vi trivs med... längtar redan tills jag får bo med min älskling :) vore underbart ! 

Måste skicka en hälsning till min älskling. Jo de jag vill säga är att många killar hade nog inte stått ut med mig. Men du finns alltid där.. Vare sig jag är glad eller ledsen. Vi bråkade ganska mycket i början men nu är det slut med det. Tror inte vi bråkat på några veckor och det är ganska mkt ;) Har nog tagit dig för givet. Och nu ska jag var uppriktig .. Du är så himla viktig för mig.. Du är en underbar människa som jag alltid vill ha i mitt liv. Du är kärleksfull och omtänksam. Snart har vi varit tillsammans i 8 månader. Och vi har haft våra kriser men vem har inte det ? Men de är slut med dom . Jag älskar dig och jag skulle nog inte klara mig utan dig... Du är en del av mitt liv älskling. Trodde aldrig jag skulle kunna älska någon så mkt som jag älskar dig.. Du är det finaste i mitt liv och du ska veta att jag är lycklig av att få vara med dig... Zoa ♥ Nirre . Älskar dig.

En annan jag älskar är min syster. Måste träffa henne snart. Saknar henne starkt. Måste prata med henne om allt som finns i mitt huvud så hon kan klara ut det åt mig.. hon har ju gått igenom samma sak som jag så... vi får se. Hoppas på lite hjälp. 

En annan sak. Jo. fick reda på att jag är den enda som har tidig semester av dom jag umågs med. Känns lite ledsamt :( Hade förväntat mig att iaf anton hade sen :( men inte. Jag och anton snacka på skype idag. Eller han iaf.. min mic fungerade inte :) haha. Jag skrev han prata :) Saknar han enromt mkt.. Nu kommer han inte förens 15 maj om jag inte minns helt fel. Dumma vulkan :( Jaja. Vi ses när vi ses vännen :) Du är saknad . fast de kommer du inte vara när du kommer tillbaka ;) haha.. SYNS SNART ANTON DIN TÖNT <3


Jaja. Nu måste jag fortsätta med att fixa min garderob. Och ringa till gubben :) HEDDÅ !

PS. Annica det funka !!! ;) WooooHO !



Kommentarer
Postat av: annica

så bra att det funkade :D

vi måste ta en sån där mysigkväll när det blir varamre, som vi gjorde förra midsommar. du vet, mat, vin, balkonghäng. MYS helt enkelt <3

2010-04-22 @ 22:45:12
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0