Allt och inget

Hallå Hallå.
Ett tag sen jag skrev nu. Min uppdatering är rätt usel men stuntsamma. Pappa var här i några dagar. De var underbart. Jag har saknat honom. Sen åkte han ju tillbaka och de vart tomt i hjärtat. Nu inväntar jag att mamma ska komma hit. Vore underbart ... Jaja. Påsk vare nu ja. Åt påskmat igår. riktgit najs. Sen åkte jag iväg till hannahbannana... blev såklart dricka och sen utgång. Inte så roligt ute. men helt okej. Sen hem käka pizza. Som alltid. Niclas åkte tidigt idag han skulle åka till sin mormor. Jag ville följa med men jag jobba :( Jag hoppas han kommer hem imorn. Annars dör jag av pussbrist. Jag lovar. Jaja... Vi bråka igår. Och de sluta med att jag aldrig kan vara arg på han. Tusan... han är för söt... och jag är för snäll. Jaja.. Jag älskar honom verkligen. AV HEEELA MITT HEART ! ... Snart kommer syrran och lämnar katterna hon ska bara till cypern med jonas familj en vecka. Jag är inte allas avis. Jädra dom alltså.... jag ska med dra iväg snart ! , hänka ? heeh... Sista minuten , GEMIG!
Nej... Nu ska jag sluta skriva. Förresten. Sådär ser jag ut nu. Eller för 2 veckor sen. Tror jag ser ut sådär iaf ;/ Not good. men stunt samma. Palla bry sig... Blir man ful på kort så äre faktiskt så man ser ut. Fulis :) Bara o leva med det... na. Nu ska jag snart fixa mig.. lite.... och längta tills imorn. Då jag får träffa min snygging... Hejdå BESOS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0