puss på er!

Jag har jobbat idag. De gick bra, förutom att jag försov mig lite. Men de gick bra ändå :P ! Har snackat lite med min finaste emma.. hoppas verkligen de löser sig sötnos. De känns lite i kroppen när man hör sin vän på andra sidan luren låta lite nedstämd. Usch. Finns alltid här och det vet du ♥ Iaf. Bajs vad jag saknar dig... Emma Carlsten. Jaja...  Ska strax ta cykeln till syrran för att bara umgås med mor och bror och syster :) Ska nog köra någon ny dansmatta. Kommer nog vara skit svårt! Haha... Älskligen är hos sin bror tror jag? dom skulle se fotboollen. Imorgon blire första dagen i skolan. NERVÖST. Jag har inte ens ett block. Suck? Hur ska detta gå. Jaja... 

Nej nu måste jag dra mig :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för att du finns och lyssnar. Finns alltid där för dig med gumman <3 puss em

2010-08-18 @ 19:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0