Söndag söndag Söndag

Ibland är det grönare på andra sidan, är det inte så? 
Ibland undrar jag hur man kan få vara så lycklig som jag är? Men nu inser jag att ibland måste jag oxå vara ledsen annars funkar det inte att vara lycklig... 

Jag funderar mkt på vad jag ska göra nu. Jag har haft kramper i magen hela natten lång, jag har vaknat varje timma... och nu vill jag bara göra ingenting... Kolla in i väggen låter just nu som en bra ide. Bara att då kommer tankarna flöda ännu mer... och jag vill inte tänka. Jag vill inte tänka på något... just nu... 

VI får se om det fungerar att inte tänka alls... 
Tills ikväll mår jag nog bra igen... 

I hope so...  

Tro hopp och kärlek . Det är allt man behöver ibland, inte sant!? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0