Uppdatering, here I come!

Hallå! 

Nu har det gått ett tag sen jag skrev. Börjar bli riktigt dålig på det. Men det finns så mycket att göra när man är sambo! haha. Herregud, jag börjar bli gammal! *panik* Nejdå! Nu ska jag inte säga sådär! Jag är väl kanske inte lika party sugen längre. Men jag har haft mina "nu-ska-jag-ut-och-festa-jag-ringer-hannah!"stunder oxå :)! haha. De finns så himla mycket och säga. Men jag kommer inte riktigt på vad? 

Jag har införskaffat mig en malmbyrå :) en vit sådan. Väldigt nöjd. De tragiska är att jag har inga kläder längre :( jag vill ha kläder. Mitt suckt efter kläder har blivit så stort att jag är på så jädrans dåligt humör hela tiden , haha! Nej de blir att handla när jag fått lön, eller nja? jag måst köpa säng och tv :) Haha... 


Förresten. Jag ska till Ullared imorn! Fatta vad skoj! Jag har aldrig varit där!.... så egentligen vet jag ju faktiskt inte om de är så skoj. Men jag får ju hoppas på det : P Åker med hannah mätti och elin. Oså jag och älskling såklart! :) hoppas verkligen de finns grejer där som man vill ha!


Just det! 
Min födelsedag har varit, Fredag den 13 Augusti blev jag 21 år :) och de var hur mysigt som helst. blev lite tårt bjudning här hemma. Med niclas familj och mamma, syrran jonas manno :) kunde inte önskat mig något mer. MEn till min förtjusning fick jag mig en cykel :) YES!  och lite annat smått och gott! :) Tack alla för en underbar, mysigt och bra dag! 


Har jobbat endel oxå. Så hoppas de blir mycket klirr i kassan i slutet av augusti! :) snart kommer ju lönen för juli. Den var oxå väldigt bra, eller bra för mig iaf :) MMM. Nej men nu kommer jag inte på något mer att skriva. Ska väl lägga i sängen och bara vila min äckliga knäckiga rygg ;) haha... ! 

Ska bli mkt bättre på uppdateringarna, PROOOMMMIIIIS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0