Im Thinking Of You

Jag har funderat på att göra en ny blogg, dock med samma namn men en ny så jag kan gå vidare med mitt liv. Det som gör ont är att alla mina fina inlägg om sommaarn 2009 försvinner. Och det var verkligen den bästa sommarn jag haft. Hela 2009 var ett helt underbart år men underbara minnen med min fina fina niclas. Dock har det ju gått ett helt år till 2010 men de året känns inte så värdefullt för jag sluta jag typ skriva blogg då. Hm, ja jag vet inte? What should I do ? 


Såg att min msn konversation med Niclas har försvunnit med, de är den enda konversationen jag har sparat sen 2008 och sist jag installera om datorn så glömde jag spara den på D disken ;/ T u s a n. Så nu när jag tänkte läsa det så fanns de inget mer ;/ Fan... Jaja. Jag får väl minnas aalllt då. 


Hm.  Påtal om D-DISK Så borde jag faktiskt fixa THE DISK : P innan niclas kommer. Vi ska nog kanske gå på harrypotter today :) blir mys ! 

Nu ska jag diska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0