Beautiful Disaster

God morgoon!

vakna nyss.. Niclas ligger fortfarande och sover. Igår var det jobb som gällde, sen efter att ha tjatat om att få gå tidigare så fick jag det. Slutade 2130 ungefär.
Ja, jag skulle ju till hannah, (egentligen till matti) men a. Elin, hannah, costa + hemlig var hos matti. Matti var på bio eller något. Så när ja kom dit så var hannah och elin lite fulla :) Trevligt. Jag smaka lite vin... Men jag hade bestämt mig att jag inte skulle dricka. Är egentligen sjuk. Gick mest ut för att jag inte ville vara hemma själv... Niclas var hos sina kompisar. hhehe....
Sen var de ju dax för utgång då. Gick till mc donalds för o träffa deras kompis.han var riktigt snäll. vi fick först varsin chees sen fick vi ngåon burgare kvar ;) gött. Menmen. Sen skulle vi väl in på pitchers. Men då skulle jag dra hem. Orkade egenligen inte med utgång o allt folk, Hade mina uggs på mig tom. Fint när alla kommer i finkläder. Jaja...sen då blev hem. Först köpte vi något ätbart på citygrillen. Jag säger bara de, att ät inte där. asäckligt ! De var gott där innan men men ....
När jag och niclas var hemma så snacka vi typ om allt och inget. vissa grejer gjorde mig ledsen. Men jag ville ju veta... och jag visste väl ifrån början att de skulle såra mig. Men jag är så nyfiken.... Jag önskar att jag aldrig behöver höra de jag hörde igen.... jaja. Sen blev de annat snack... som jag är glad över... älsklingen hade så mkt på hjärtat. Och nu litar han på mig... och kunde säga det. Jag blev väldigt glad :) Jaja. Tillslut somna vi båda två... men de var underbart o bara ligga o prata...

mm.. idag blire att jobba stängning igen. inte alls roligt men ändå... Sen blire väl mys med älsklingen om han inte ska till sina vänner... Får man hoppas att han inte ska dit ? hehe en annan sak. Jag och niclas beställde tågbiljetter hem nu, hem till torsby :) Ska bli så himla skoj. Längtar verkligen... alltså skoj och skoj kanske de inte blir men skönt som tusan. Komma undan den här miljön... mm.. underbart....
... och underbart att min älskling ska med. vad skulle jag ta mig till utan dig. Niclas.. du är underbar. Du betyder mer för mig än vad du tror... hoppas dde alltid kommer vara vi. Puss älskling ♥
nej nu ska jag fixa något o käka.
Puss & kram vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0