L i n k ö p i n g

Hallå hallå
Nämnde jag att jag åkte hem till lilla Torsby ? Iaf. Har varit där i 10 hela dagar. Vet inte. Men jag tror inte jag bråka med pappa en ända gång. Helt ofattbart. jag och han har alltid olika åsikter. Vi skoj bråka ju alltid men inte sådär skriker o har sig. Tror han har saknat mig och syrran väldigt mkt. Mm... men iaf.
Jag, syrran och våra respektive åkte hem till T-by. Så vi var fulla hus hela tiden. Spela bandhero och kort.. åkte skidor, var och bada... a ? Jag passa på att göra allt man gjorde när man var liten. Pappa kom o hämta oss efter badhuset...  Så som pappor gör. Eller mammor..
Iaf. Hela vistelsen blev jätte bra. Önskar jag fick vara barn hela tiden. Eller a ? inte alltid men mer än vanligt iaf. Nu när jag är hemma igen måste jag ta ansvar och tänka på det som är bäst för mig osv.
Har fattat ett beslut som gör ont i hela kroppen. Men för en gångs skull handlar det inte bara om mig. och jag vet att jag gör rätt genom att göra såhär. Även om de gör ont i kroppen. I kroppen? I hjärtat.

idag var jag även o kolla på en mindre 1a. Med kokvrå. Vet inte om jag ska ta den eller inte? jag vill flytta ihop med niclas senare. Och tänk om de blir redan i april ? Då skulle jag ha dubbla hyror och allt såndära. Ne jag tror jag bor kvar.... Eller jag vet inte.


allt är så himla rörigt just nu. Känns inget vidare bra.... Men de är nog för att de där jädra beslutet har tagit all min kraft att tänka på. Usch.....
Nu vill jag ringa mamma.
innan jag slutar skriva vill jag bara säga att jag såg Snabba Cash. Ritkgit okej. Men om man inte läst filmen och är lite trög som mig så var det lite luddigt då och då. Men ändå väldigt bra film. Man blev tagen... antar attt boken är tusen gånger så bättre....
och en annan grej jag vill säga är att jag älskar dig, niclas adebjörk. Du är underbar... Och till min katt Leo. Mer än en katt. Min bebis... jag älskar dig oxå,...
Nu måste jag ringa mamma... Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0