Lördag

Gokväll.
Nu sitter jag här helt själv... En lördagkväll. Känns paatetiskt och sorgligt. men så är de väl ibland. Niclas sa att han skulle komma iaf vid 23 eftersom jag sluta 22. men icke... dom hade någon tunering...  så okej. Hmm... Kunde ha följt med ida och hennes kompis ut. Men då skulle jag slustat jobba halv 8, de kändes ovärt. Gå och slösa pengar och gå tidigare. Naaa... så valde väl att inte gå. Men iofs skulle jag kunna gå dit nu. Men a. nej... dom skulle in på harrys och där kommer jag nog inte in nu på lördag. Jaja...
Stunt samma. Ska nog borsta leo lite. Han har fått små tover, inte alls kul. Stackars min pojkä. Seriöst. han är så himla fin... min fina katt. Min fina pojkä...
nej som sagt , nu ska jag dra mig tillbaka. 
Men först måste jag spraya min näsa så den kan andas och
Sen sängen ;)
Godnattis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0