Sov - jobb - älskling

Happ.
Vad händer idag då? Jo jag ska jobba. Känns sådär ja ni vet.. tråkigt. Sitta på maxi och dega. Ska iofs bara vara där i 5 timmar men ändå..  vet ni vad som hände igår? Jag satt i kassan oså kommer en kille o ska handla. När han betalar så har han gömt ett kort i det och där står det ett telefonnr i. han ville tydligen att jag skulle ringa honom ? Men kommer de hända ? Nej :) Menmen. Lite kul ändå... att folk vågar vara sådär pinsamma ? Förstår inte ! hehe.
Vad har jag gjort då? Na ingenting. Sov till 10 och sen var det bara att gå upp. Ringde någon vid 8 till mig.. Hon frågade om Amanda fanns där ? Men lixom. Hallå.. Så tänkte jag, vafan ringer hon nu för. Klockan är as tidigt och de bor inte någon jävla amanda här!? De där tänkte jag väldigt fort då. För jag svarade bara nej. ....Jag var så himla trött så jag tänkte inte på vad jag sa. Så jag sa  som sagt bara nej. Senare efter någon sekund så öppnades hennes mun och fick fram ett ynkligt svar som... oj jag har nog ringt fel. Jag tänkte som fan att du har. Men det är lugnt. men sa bara Ja. Men mitt ja lät så bestämt och surt... så hon bad hon om ursäkt osv.. jag kände mig lite dum när jag lagt på. men ändå de var tidigt och jag låg och sov : P
aja. Öh? de vart väldigt mkt text om just de där som inte var så viktigt. Men ändå : P ! Imorn ska min bebis kastreras. Stackars min lilla pojk. Kan inte få några barn sen. Känns lite som om han förstår vad som kommer hända.. men ändå inte.  Försökte klippa hans klor innan. Gick inte så bra. Eller egentligen gick det bättre än väntat? Hans framfötter blev klippta iaf :) Förutom "tumklon" haha. menmen....  Imorn händer även en till sak. Som jag egentligen inte vill skriva här så jag skriver inte det här. Men de kommer va jobbigt.. Hm. Vill inte tänka på det så mkt... Så nu slutar jag tänka på det...
Älskling kommer hit efter hockeyn. Ska bli så himla mysigt... saknat honom så mkt. Vet inte. Jag kan verkligen inte vara utan honom. Han är allt jag vill ha.... snart är det 5 månader ihop. Och jag tror det blir mer än så... Kommer aldrig släppa ttaget om dig snygging...  jag älskar dig♥
Nu ska jag börja fixa iordning mig.
Hade fint :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0