Gör mig liten, snälla ?

Happ. En ute kväll igår då , med brudarna.
Spontant vart det, alltid roligast då! Mmm.
Jag hannah elin :) Kortfattat: Platens, 
Mcdonalds, Sova hos hannah :) 
fyfan vad jag har saknat dom...
Och tack för allt , verkligen allt! Mm ♥ 



Nu sitter jag här hemma själv. Det är helt tomt och det känns så jädra konstigt alltså. Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Har inga fler kartonger att packa i heller. Tusan. Känns som jag bor som en lus. Bara i massa skit. Plus att jag har så himla mycket ii huvudet. Så jag blir tokig. Jag ska jobba hela helgen. Och idag ska jag sitta själv och inte göra något. Känns förjävligt. Jag är förtvivlad.... 

Hm. Förtvivlad är ett ganska bra ord. 

Har en katt som löper oxå. Det blir bara för mycket ibland.
jaja. 

Ibland önskar jag nog som alla andra att man var liten igen. 
Det låter toppen. Kan någon göra mig liten? 
Finns ju verkligen ingen ork kvar. 

Jag tror jag ska gå och lägga mig i sängen för att låsas sova. 
Typiskt att de alltid ska bli såhär. 

Hade en toppen kväll igår och nu idag är allt skit!? 
Undligt hur allt kan förändras över en jävla natt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0