Känsliga Zoa...

Japp. 


Måste verkligen berätta om igår. Jag och niclas såg en film. alltså helt sjuk var den.. HELT SJUK. Handla om en man som var en pensionerad kirurg som ville göra en tusenfoting. Han hade gjort det av 3 hundar som dom senare. Nu tog han fast 3 personer... 2 tjejer och 1 kille. Vet ni hur dom satt fast?! Mun och röv. HELT SJUKT. Jag var nära på att spy alltså... sjukt hemskt.. och ja. eh... hade väl inte så mkt handlig mer än att den var sjuk... helt sjuk. Kommer aldrig se den igen... 

Efter det var vi tvungna att se prison break...Sista avsnittet. Då fick man annat och tänka på men den var ju oxå hemsk.. inte sjuk hemsk men hemsk. Jag börja gråta... :/ buhu... 

När vi väl skulle sova så var det så himla varmt så jag och niclas ställde oss på balkongen och bara stod där. Sen när vi kom in igen så drog vi sängen så den hamna precis under fläkten. Har en såndär lampfläkt. Sen fick jag för mig att den kunde ramla ner och kapa av hans ben.. Eh. Tror jag fick den tanken av att jag sett den där sjuka filmen :P Brukar inte tänka så annars.. Så vi drog den så fläkten kom lite mer åt sidan.. haha... Sen slutligen somna vi...

En annan sak jag böla över var att Brasilien åkte ur Vm :( , vet inte riktigt varför jag grät. Men jag hade verkligen velat se dom spela i finalen... Sen  gjorde det ont att se att dom åkte ut, alltså de betyder verkligen mkt för alla att vara med... Jag förstår inte... Grät nog när alla åkte ur...  Så himla jobbigt att se dom vara så ledsna. herregud. Plus att nu känns det som om holland och tyskland kommer slås om att bli världsmästare...  Och jag gillar inte ens dom lagen.. usch. Hatar dom som slog ut Brasilien. Kommer inte ihåg vem som slog ut dom, holland? ahah... men ändå. Tyskland eller holland var dte, holland tror jag... USCH på er. 
jaja... 

Får se om jag gråter när spanien åker ut. KOmmer jag säkert göra... för de är väl dom man gillar mest av dom som är kvar... tror jag... äsch nu ska jag sluta skriva fotboll... 

måste göra något vettigareeeee.... 
finns säkert massor som jag måste göra.. som jag inte gör :P 
hmm... .

ska snart träna som sagt. Så måste packa väskan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0