Love is in the air

Vet inte. Lyssnar på en såndära låt som får en att bli sådär mer kär... 
Jag funderar så mkt på älsklingen. Hur jag skulle vara nu om han hade valt att inte bli tillsammans med mig? Vad hade de blivit av mig då? Jag hade ju troligtvis fortsatt att festa..  Hm.. 

Jag känner mig så otroligt lycklig. Känner mig helt... Ja jag vet inte. 


Han får mig att må bra, verkligen må bra. Han har även fått mig att gå utan smink.. :P dock gör jag absolut inte de på festet ;) haha.. .Smink is verryyy goood :D 

Hm. 
Ska strax möta upp honom , sen ska vi gå tillsammans till systembolaget. Funderar att köpa vin, 3 små apor kanske ;) ?! Haha, emma hade de vinet de va riktigt gott ändå...  Hm vi får se :) Ska se fotbollen oxå :D NAJS. Hoppas verkligen Brasilien går vidare... fan om dom inte gör det... kommer kännas konstigt då.. :P ahaha... Ofta jag är känslig när de gäller fotboll? men ändå :) de är ju brasilien! 


en annan sak... Jag älskar min Niclas Adebjörk. FInns igen på jorden som betyder så mkt som han <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0