Måste göras. görs inte . DISCIPLIN ZOA!

Nu är frågan. 

Power meet eller Liseberg . tror till 80 % Att Liseberg är roligast. Men jag vet inte. Känner ju inte folket vi ska med till power meet . Det är älskligen som bestämmer . Jag är bara glad över att få åka någonstanns . Älskligen håller i trådarna :) ...  Jaja. Blir nog skoj vilket som . 


Vet inte riktigt vad jag ska göra nu ? Funderar att gå upp på vinden för att rensa lite saker som ska slänga osv. Men det är tråkigt o göra det själv...  fan :( eller borde jag städa lite ? Funderar även hur man ska ta bort hyllorna från väggen ? Finns ju ingen direkt... ja jag vet inte ens hur dom sitter fast? Dom satt ju här när dom flytta in! Jaja.. får se. 

vad ska jag göra? Herregud. Jag har massor att göra och så gör jag ingenting. seriöst! Åh blir tokig på mig själv. 


Har läst igenom lite gammalt msn snack. Historiken vet ni!? Usch, gillas inte. Fick ont i magen , men finns ju massor saker där som är jätte roligt o läsa. men just detta fick mig att, ja? må piss. Ska nog ta bort det. Mmm.. Äsch


Ikväll äre Uruguay - Holland. Vilka håller jag på? vettifan. 
Kommer iaf börja tjuta ikväll tror jag? haha . Typiskt alltså. Alltid. 

Nej nu ska jag upp på vinden och hälsa på dammråttorna och vindsspöket. 
önska mig lyckatilL!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0