ont ont :(

Happ. Nu känns att lite bättre. Har haft magknip i natt. Gjorde otroligt ont. Fast lika fort som de kom försvann det. Men de kändes ju som en evighet när man väl har det.. Jaja. Har ändå fått sova lite. Älskligen och jag såg film innan vi somna. Shutter Island , tror jag den hette. Riktigt konstig. Fast ändå väldigt bra! , man var tvungen o tänka om på slutet... Sen somna vi bums. Vaknade ganska tidigt för att niclas skulle ut o fiska. Så jag gick upp med. Fast sen när väl var borta gick jag och la mig igen , hehe. Vakna nu igen och nu måste jag gå upp. Ska börja jobba vid 13 . Undrar om de kommer komma tusen folk idag? Seriöst känns som om det kommer tusen folk varje dag. Har världens köer i kassan : P haha. Hmm... Imorn kommer syrran. S k ö n t! , då blir jag av med fälla. Orkar inte med hennes jamande. Niclas trodde hon var allvarligt sjuk och var tvungen kolla upp de på internet. Och då stod det att hon hade "hög löp" haha. Jaja...
Nu måste jag nog fixa mig lite så slipper jag stressa iväg. 
Måste upplysa er om att om 1 vecka flyttar jag ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0