Packapackapacka :D

Nu är det dax! Jag börjar arbeta vid 15, fick skjuts av Ullis igår. Mamma ullis som hon kallade sig sist ;) haha. Har kommit på att fyfan vad underbara människor det finns i världen. Helt sanslöst. Jag gillar det :) Som sagt börjar jobba vid 15 och ska försöka packa allt förutom datorn? Eller? Jag vet inte, tar nog den sist? Eller något. Vi Får se. Får ju nycklarna redan ikväll :D Helt lycklig. Fick reda på det igår efter lunchen. Sjukt kul! Så... Ja JAG ska städa som en tooook idag! Niclas är ju och fiskar , haha! fast jag tyckte han fick det när han ska flytta allt imorn helt själver. Jag börjar jobba vid 915 o kör till 1930 . Typiskt :) men då behöver jag inte slita ut min rygg iaf ;) haha... Nej nu måste jag fanimig PACKA PACKA PACKA. JAG LÄNGTAR SÅ HIMLA MYCKET !!! :D Bror , jonas o pierre var här och hämta mabels säng , så nu är det typ tomt där uppe :D Pappa ringde och sa hejdå till mig imorse oxå. Vid 8 :) Han åker iväg nu till ukraina. eller något liknande. I LOVE U DADDY ♥ ! Nej nu måste jag verkligen packa . Önska mig lycka till med allt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0