Säng säng säng , sängstomme alltså ;)

Börjar att dra ihop sig. Ångesten blir mer påtaglig nu. Herregud. Arbeta... medans folket går på semester snart :( aja. Jag ska inte klaga jag har haft en underbar semester, dock åkte jag aldrig hem till t-by men dom kommer ju o hälsa på i augusti. Så ja, jag får ju träffa min älskade familj ändå :D ! 

Idag hämtade jag och älsklingen säng. En buckla var de visst på en knopp. men stunt samma... De blir säkert bra. åh längtar så himla mycket tills de är dax. Vill komma från min lägenhet så fort som möjligt! och såklart påbörja ett liv med min älskade :) ... 

Har dock ingen som kan köra släp. Niclas pappa kanske ska köra. Men han har ju semester då. och då känns det dumt att han ska hjälpa och skit! Stackars! a vi får se. Hoppas verkligen det löser sig!

nej nu ska jag nog fixa något o käka. Är hur hungirg som helst... 
Funderar även på att lägga upp lite bilder från winnerbäck och resan till västerås. Aja, vi får se :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0