Roliga saker :D

Okej. Mkt har hänt... Eller jag anser att det är mkt eftersom det inte händer så mkt i mitt vardagsliv mer än att jag städar och shoppar : P ! 

Iaf. 

Bilbingo testade jag på förra veckan. Seriöst. Vad kul det var ! Det borde ni testa! Jag vann oxå 400 kr och Niclas mor vann 600 kr. Så helt klart värt att köpa lotter för 100 spänn! Höll på några timmar. Men som sagt det var kul. Jag vill inte att det skulle ta slut. Plus att de vart en liten fika paus. Med korv och coca :) Mums! Testa bilbingo ! 

Winnerbäck. Jo han spelade här i Linköping med melissa Horn. Gud vad bra dom är! Verkligen ofattbart att jag insett det efter några år : P haha! Iaf. Vi var på det jag och älsklingen, plus jenny, daniel, Sofia, oskar och tedd. Satt lite utanför. Men hördes. Och sen fick jag jenny sofia och oskar in :) Skit bra! , Plus att innan satt vi ju såklart och drack lite ;) Skit mysigt. Efter Winnerbäck blev det Storan såklart ! Där vart man lite fuller... Älskligen blev väldigt full :) haha... Ja, nej. Trevligt sällskap och allt kunde inte bli bättre :) Tack för den kvällen

Power Meet. Det blev en biltripp till Västerås med Niclas kompisar. Jag Niclas och Fredrik tog en bil och de andra en annan. Kom dit vid 12 tiden och börja dricka. Somna väl runt 6 eller så. Riktigt trevlig kväll. Satt bara hemma hos Henriks syster :) Men som sagt, Jätte kul! På lördagen var det det stora power meet då. Folk börja dricka direkt de vakna. Jag klara det inte. Jag mådde piss! Så blev inget. Vi gick ner på stan. Och såg massor med bilar. Dock var älskligen så himla borta så det var inte så kul. Var tvungen att ta hand om honom. Sen var det så himla tråkigt så vi bestämde oss för att dra hem. Så jag satte mig i bilen 12 på natten och körde hem . Fredrik och Niclas var fulla som svin. Sedan somna dom :) , Klockan 03.45 Var jag i stan. Blev en omväg för mig, körde lite fel. Tror inte det tar så lång tid . Plus att vi var påväg mot Stockholm i början! Haha. Blev såklart jädrigt trött på vägen. Var tvungen att ta 5 minuters vila. Ögonen orkade inte mer. Och när vi nästan var hemma. Så blundade ögonen till. Det var väldigt läskigt. Då vaknade Niclas Och fredrik och var nog vakna tills vi var hemma :) De var skönt. Så ja. Vid 4 tiden var jag hemma. Dagen där på sov jag till 13 :) SKÖNT ! 

Söndags.
Bad fotboll och grill, hemma hos adebjörk såkalrt :) Mysigt. Jag var så himla trött så jag somna nästan i början av fotbollen. Men rätt lag vann fyfan vad glad jag blev. Börja även gråta. Plus att jag kände stor empati för Holland. Men som sagt. GRATTIS SPANIEN , NI ÄR BÄST ! :) 

Måndags
Sov ju över hos niclas. Sedan kom jag hem vid 13-14 tiden. Sen gick jag och mötte älskligen vid cloetta där våra cyklar stod. Sen hämta vi ut min mobil som har fått en hel ny diseplay :) Sen cykla vi till adriatic vid åbylund och käka pizza ;) MUMS. Sen var det bara  att cykla hem igen. Vi köpte även kortlek och spela kort på balkongen :) 


Så så har mina dagar sett ut. Jätte kul att jag får göra någonting :D , aha. öh. Jag har köpt sängstomme oxå. Eller har inte hämtat den än, men ska göra det. Så fort jag får tag i bil! Och någon som kan köra med släp! Tusan kanske aldrig kommer hitta någon ju :( .... aja. Vi får se. 

Måste packa lite skit grejer nu :) ville bara säga att jag har haft en underbar semester även om jag inte gjort mkt allas. Men skönt o ta det lite lugnt ibland :) Så nu är det iaf sistsa veckan på semestern! Börjar jobba på månadg ! :) iaf.. 

Nu ska jag börja packa lite ! PLUS att nattis kommer nu ;) haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0