Tisdag - Torsdag - Fredag

Hallå! 

Mari var ju här från tisdag-torsdag. Underbart. Hade otroligt trevligt. Gick till stan både tisdag och onsdag. Shoppade lite och kollade runt :) ! Åt ming-buffe , mums var det :D ! Gick vi runt lite till. Hon fick möta niclas för första gången. Hon tyckte han var bra :) De glädjer mig.. för det tycker jag oxå ;) ( - Puss älskling, love u ! ) På kvällen blev det kortspel. Skitgubbe till neger och president :) , asskoj! Var sjukt längesen man körde sånt. Sen somnade vi skönt. I onsdags blev det bio. Mari , snälla sötnosen. Bjöd mig :) Såg på 3:e twilight filmen. Stavas det så? Riktigt bra alltså. Mkt mkt mkt bra. Niclas som inte sett tvåan gillade iaf trean :) Sen gick vi 3 hem... tror vi sa att vi skulle spela kort. Men när vi väl var hemma så orkade ingen, riktigt trötta alltså. Jag hade t.o.m sovit under dagen. JUST DET. Mari shoppade 7-8 böcker slutade med att jag oxå köpte en bok. De var därför jag somna för när jag läste så somna jag :P Haha... Igår åkte hon hem :( Vi gjorde lite tacos. Jätte gott och så satt vi på balkongen och prata... Mkt skönt och prata ut. tror hon tycker det oxå. Igår följde jag henne till stationen.. Tråkigt att hon skulle åka :( Vi sa hejdå. O så såg jag henne vinkandes från tåget. Happ... 

Jag gick till hemköp för att köpa disktrasor. Emma klagade på min äckliga när hon var här ;) haha . Jag hade oxå klagat på den.. så nu gav jag mig fan på att jag skulle fixa nya. Sen åkte jag hem.. 
Niclas kom hem ungefär kl 1714. Äntligen. Jag är verkligen så otroligt kär... verkligen. 


Happ.. Sen såg vi Wallander - Vittnet. Riktigt bra! Se den! Sen klockan 2130 så fick jag för mig att jag ville att vi skulle gå ut och gå. Älskligen tvekade lite... Men så var det på med kläder och gå :) Vi var ute i en hel timme.. Riktigt skoj och mysigt. Kvällspromenad med den man älskar , underbart ! När vi kom hem blev det såklart dusch och sova, så haft en underbar dag! 


Idag är det iaf fest i björka. De ligger utanför Kisa. Jag skulle dit, niclas skulle dit, petra skulle dit. Men de vart så krångligt. Skjuts och missförstånd. Jag ville inte förstöra för någon... absolut inte. Och genom det så bestämde jag mig nästan för att skita i att gå ut alls.. så ingen behöver bli så himla besviken på mig..  

Jag kanske är tråkig. Förlåt... Äsch. Nu ska inte stämingen vara sådan!  

Jag är glad... önskar bara allt hade gått förbi lite smärtfritt. Men jaja.... Nu ska jag gå och göra något :P Heddå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0