längtan

Hallå hallå. 

Jag har ingenting att berätta mer än att jag bor i en smutsig liten kartong och vill flytta B u m s ! , Vill bara packa och sedan aldrig mer behöva se denna lägenhet. Längtar så himla mycket tills vi köper säng!! En ny härlig säng. jammy! Funderar även på att köpa bord? men jag vet inte, kanske bäst att vänta med det tills vi är inne i lägenheten. Dock har de blivit lite svårt för Linda som bor där innan att nå hyresvärden för att dom är på semester precis. Så jädra jobbigt?! vet inte riktigt hur vi ska göra? Fan måste ju även meddela sanna som ska flytta in här.. Suck. Jaja... 

Vet inte riktigt vad jag ska göra på min lediga dag? Hm. Borde städa ut garderoberna och toaletten. jaja vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0