Mycket saker i huvudet nu

Herregud, värme värme värme. Tror smälter snart haha...  Ber så mkt om ursäkt för att jag inte är ute i solen, men inte så roligt att vara där ute helt själv... Har lite andra saker för mig iofs. 

Har kollat mkt på utbildningar. Som jag kanske vill gå. KANSKE. Jag vet ingenting verkligen, vad man vill bli eller vad jag vill göra med mitt liv? Det enda jag vet är att jag vill leva med min älskling Niclas ♥ hehe. Iaf... Som sagt . Kollat på massor och funderar verkligen över om jag vill plugga omvårdnadsprogrammet? vill jag verkligen det? 3 terminer ska jag gå, och utan mina underbara vänner som jag hade i skolan? Sjukt o gå om typ gymnasiet. Känns som det. Fast detta är ju komvux som ni kanske förstår? ... hade inte jag gjort. hehe. Sen kom jag även in på Matte B. Det var ju det jag ville läsa egentligen. Först... Eller det vill jag fortfarande. Så det ska jag inte tacka nej till. Tror inte jag kommer läsa omvård. Känns så jädrans inte mig. Jag nej.. jag , jag vet inte? Försökt att fråga mamma och råd och mabel. Dom säger att jag kan försöka förtsa terminen och gillar jag det inte så slutar jag... Skulle kunna göra så. Men jag vet inte... Fan.

Måste nog ringa pappa och fråga lite. Fan,... baaaajs.

Jaja. Något annat som är bra är att jag och niclas hittat våra sängar vi vill ha :) Från Ikea. Tänkte köpa några sängar för ungefär 1500 kr var. Men kom på att bättre o köpa rejäla sängar så dom håller... Så det blir 4200 kr sängen . Så blir nog bra...  Fanns ett komplett pris oxå, med våran sängstomme. Men då fick vi inte våran bäddmadrass med.. utan en billigskit för 600 kr. Det vill vi abslut inte ha... Så a. Nu är säng klart iaf :) så blir att införskaffa dom när vi flyttar :) 

Mkt i mitt huvud nu. fyfan. 

Prata nyss med pappsen. Han tyckte jag skulle fortsätta att jobba. Och isåfall bara läsa Matte B . Och tänka lite på vad jag vill göra... Så ja jag får se. Blir nog inget omvårdnadsprogram. 

jaja.. Träning vid 17. Dax nu alltså... Så nu ska jag.. öh städa lite... 
får inte träffa min älskling förens vid 18 :( aja... som sagt ska ju träna o de måste faktiskt göras... 
så vi ses.... måste tänka vidare p åvad jag vill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0