Kärlek på högsta nivån

Idag är det den 7:e Gissa vad det är för dag? Jo det är min och niclas dag :) 10 månader har han och jag varit ett par, fatta ? 10 månader. Det går rätt fort. Innan tyckte jag inte det verka mkt. Men nu känns det mkt... Och såklart underbart ! :) Dom bästa 10 månader alltså... 

Nu då ...

Niclas, älskling, hjärtat. Du gör allt för att få mig må bra, eller känna att jag är duktig... och kan saker. Du tror på mig. Du gör mig även bättre på saker och ting. Du lär mig mkt nytt. Sådant som jag inte visste om, vissa lite korkade saker och vissa väldigt behövliga. Du får mig att känna mig speciell. Som om jag betyder ungefär allt för dig.. Du skulle aldrig såra mig. Det vet jag... och Nu när vi ska flytta så tänker du på att båda ska gilla sakerna som passerar dörren, allt från nya möbler till gardiner och så mycket mer, du säger alltid. - Vi är två om saken nu älskling. Du har verkligen släppt in mig i ditt liv. Och så snart vi får nycklarna till våran lägenhet så har vi skapat vårat liv. Tillsammans. Jag längtar. Jag längtar så himla mycket. 

Egentligen kan jag bara kortfatta allt genom att skriva. Du gör mig lycklig. Du betyder allt för mig . Finns ingen som du. Och det är så. Du är det bästa som hänt mig ♥ Men jag vill att du ska veta vad som spinner runt i mitt huvud oxå. Vill att du ska veta hur jag känner. exakt hur jag känner. Känner för dig. Jag är inte så bra på att säga det eller visa det. Därför får du denna text av mig. 

Jag hoppas och vill och tror att vi kommer få mer månader ihop. T.o.m år. Massa år. Men Ingen kan garantera det. Men mitt hjärta säger att jag aldrig kommer lämna dig. Aldrig. 

Tack älskling för att du är den du är och gör mig till en bättre person. 
Jag älskar dig. Du är mitt liv ♥


Det är lite komiskt . Varför skriver jag det här? Ni kanske inte vill läsa min, öh. Kärleks bekännelse. Men han har läst denna sedan vi sågs. Bloggen alltså. Här står mina känslor. Allt jag känner. Jag är rätt bra på att blotta mig. Eftersom jag är sämst på det i verkligheten. Så därför.  

Lite kul - för drygt 1½ år sen så kände jag så här för dig. - Jag Kan inte skilja på om jag vill vinna dig. Jag Kan inte skilja på om jag vill va med dig. Jag Kan inte skilja på om jag vill bli av med dig .
Min känslor för dig har växt enormt mycket och som sagt. Det är inte konstigt. Du är underbar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0