When you tell the world your mine

har packat en hel del nu, Hela toan är tömd. Och mina kläder ligger i resväskor och kartonger... köket är det lite kvar i, typ 2 matlådor ;P Sen är de fan pennor överallt och datorn kvar :) de kommer nog gå bra. Jag bestämde mig för att denna kväll borde jag och Niclas sova ifrån varandra. Det är ju trots allt våran sista natt ensamma. Han kommer inte få ha kvar sitt pojkrum mer :) Och jag får inte ha min lägenhet. Så tänkte att de kanske är bäst om jag åker hem till mig efter jobbet. Och packar det sista och får sakna honom lite. Saknar ihjäl mig redan nu alltså :) ...  Känns så himla bra nu iaf. Mår så otroligt bra.... 
Niclas. Det finns ingen annan jag skulle vilja leva med förutom dig. Du är allt jag sökt efter... Imorgon är vi sambos.  k o n s t i g t. För 2 år sen ungefär. Trånade jag efter dig.. nu är du äntligen min ... Bara min . Kommer aldrig finnas ord för att beskriva dig älskling. Jag älskar Dig. Tack för att du finns snygging ! 

Nu måste jag dra mig till jobbet :) ! 

Niclas Adebjörk ♥ Miss Guerrero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0