Bästa midsommarn !

Happ. Midsommaren... ja vad tror ni?! Joooo de vart den bästa på länge. Blev carlisens place. Dock vart jag inte så full som hade velat. Men ja... Jag kompenserade upp det dagen efter ;) , då ringde Danne till niclas och peppa om att åka till skebohov ;) ! och de blev det. Blev en kall öl i bilen klockan 14... Sen bara fortsatte det. Dock mådde jag inte så bra när jag åkte dit pga all allergi. Bara proppa i mig masas tabletter. Iaf. När vi var framme möttes vi av fest ;) dom hade redan börjat ;) Herregud. Ja jag vet inte vart jag ska börja. Men jag kan säga så här. Niclas somnade klockan 11,, själv minns jag inte hur jag kom i säng :P Så... ja :) 


Mkt mkt mkt bra midsommar.


Har även skänkt tankar till Mia & martin som finns i himlen, jag tror ni har det bra där uppe <3 ! 



ska snart bege mig iväg för att träffa fina mari :D Hon ska hälsa på mig några dagar :D Kommer bli hur skoj som helst. Funderar på att hyra en bil. Måste fan handla. Ja vi får se hur vi gör.  hm... 

Igår vart de fotbooll. Vi kollade på Carlisen VS Daniel. Haha Daniels lag vann. Men Carlisen var väldigt duktig :) ! 
Måste göras om... 

NU måste jag verkligen dra. Dålig uppdatering på mig FÖRLÅT. Men de är så varmt så man orkar itne sitta vid datorn ;) Haha.. NEJ nu msåte jag gpåååå 

STRESS STRESS STRESS 

Ps. Niclas, du är underbar älskling .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0