Dans dag 4

Herregud. I just love it! Idag fick jag lära mig en hel ny dans. Halva dansen sitter. Halva itne. Så ja? imorn blire mer övning. Sista dagen imorn då. Shit. De har gått fort. Jag är riktigt glad över att jag valde att betala de här 1000 kr för 5 dagars dans. Riktigt skojsigt! Skulle ha berättat vad vi dansar mer exakt , grejen är den att jag kommer inte ihåg allt. Idag vet jag att vi dansa orientaliskt, ja? vicka på höfterna och se ut som en indie? Förstår ni ? haha. Resterande dans är locking, poping, öh street. Ja jag vet inte om de är samma sak. Men stunt samma. Jag är nöjd :) ! 

Snart kommer älsklingen hem . Jag vill pussas med han. Seriöst. Efter öh? några månader, 9 tror jag. Så är jag fortfarande jätte kär... verkligen JÄTTE KÄR!


Här är min fina snygging , innan vi blev tillsammans :)! 
Nu måste jag kila! KSa bli bjuden på mat ;) !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0