Förut helg, Nu måndag!

Happ. Ännu en som svept förbi! Inte klokt hur fort det går ! om två veckor är de lön oxå ;) DE BEHÖVS!!! Inte dåligt o klara sig på 5000 en hel månad ! , ITS F*CKING CRAZY ! Helgen bestod av mys och dricka! Firade tjejerna adebjörk och wennbergs över att dom åkt tjej vättern. Funderar allvarligt att ställa upp nästa år? Fast har nog ingen cykel till det  : P Vi får se. Är rätt sugen. De är fanimig en merit asså! 


På hela firandet blev det ju cider och vin, cider och vin, cider och vin... och lite mer cider och vin. Senare vidare till några av dannes kompisar där de blev yttligare grogg och cider, grogg och cider och grogg och cider.. Haha. Älskligen fick lite för mkt i sig så de var time att åka hem... hehe . Trevlig kväll iaf :) 


Happ! Måndag allttså. Idag ska jag på inskrivning av Dance in the City. Hoppas verkligen de är bra danser och framförallt roligt!! Kommer vara helt själv. Inte likt mkt asså. Nervöst är det. Men men. Vet inte ens om man ska komma dit med träningskläder eller om man ska byta om!? Fan. Går dit i träningsbyxor. Palla bry sig? Lr? Hmm.. Borde göra iodning mig asså. Faaaen. Klockan 10 är det inskriving sen blire bara häng till 12 sen äre dans som gäller!! FAAAn.. 

Usch ju mer jag skriver om det ju nervösare blir jag fan :P 

Hm... 

Nej nu ska jag sluta skriva. Det ända jag vill skriva är att.. 
Jag älskar min Niclas Adebjörk. Han är världens underbaraste !! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0