Lunch på stan !

Hallå

Har varit på stan med Petrus idag. Riktigt Najsigt alltså :D , möttes halv två och kom hem ungefär vid 16.. lite över kanske. Jag köpte inget speicellt förutom mat och alkoläsk :) Haha. Imorn ska vi partaya alltså! Yes! Hoppas de blir kul ? Skulle verkligen tuta och köra imorn. Hm säger bara upp till bevis!! Hoppas de blir en skojig kväll. Änsålänge jag petrus och snygging :) haha.. Men men. blir nog kul! 

Iaf.  

Funderar på vad man ska äta idag? pannkakor? måste fixa mjöl och mjölk? får ta med älskling till Ica. Vill fan ha det alltså. SÅ Himla gotttttt! Hmm.. Vi får se vad min älskling säger... 

Ja hm. vad vill jag berätta mer ? Jag köpte ju kläder i söndags. Ett par kortbyxor, ett Linne, En kortbyxedress och 2 bikinisar :) En likadan som jag köpte för ungefär 2 veckor sen och en skrikrosa :) och jusst det jätte fina pumpisar :D:D hur nöjd som helst. Och just det en väska oxå!! :) haha. 

Sen som sagt gick vi till bossesglassbar och köpte varsin gammeldags glass. Efter det gick vi hem och grilla :D asgott! sen blev det ån med några av älsklingens kompisar. Sen vid 11 kom vi hem igen :) verkligen en jätte bra Dag/kväll. 

Helgen kunde nog inte bli bättre. 


Veckan började med jobb då. Helt okej. Idag var jag som sagt ledig och var med petrus. Imorn blire jobb till halv 9 från 16 ;) haha. Sjukt värt! Sen blire driiiiicka!! :) Wiiieee. Torsdag är jag ledig igen. Och sen jobbar jag hela helgen :P haha. Fan känns som om lönen inte kommer vara på topp  Men stunt samma :P Orka bry sig!! 

Nej nu ska jag sluta skriva. Ska vila lite! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Glass är då aldrig fel. :P

2010-06-11 @ 16:49:13
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0