Slapp, Party och Jobb

Happ. Nu har det visst varit dåligt uppdaterat här. Men jag tror jag sover för mkt? jag vet inte. För en vecka sen så var jag pigg som en mört! nu är jag trött som en mört... Suck. Jaja. vädret bidrar säkert till det... vad har hänt? Jag vet inte riktigt. Idag var jag o jobba i 4 timmar. Jag och anton jobba ihop på kollo. Riktigt skoj faktiskt. JUST DET. Vart en utgång i Onsdaags. Riktigt kul. Jag Petrus och rebeecka och niclas dåe. Var hos mig. Och drack. Sen blev det stan och utanför min dörr möter vi allard och calle! Haha. Sen  gick vi till platens. Sen mötte vi anton, filip och andy. Sen blire platens med filip petrus andy calle allard och mig så klart :D ! plus massa andra folk! haha... Hade otroligt skoj alltså!! :D Mkt värd kväll. Mådde ganska okej på torsdagen men hade ont i kroppen. 

Ungefär sådär såg det ut. Kvällen vart som sagt galen och rolig! 
Sluta med att jag gick hem vid 3 tror jag. Mmm... 

Sen som sagt har de inte hänt så mkt. Var på stan med syrran, riktigt skoj. Längsen vi va. Så de blev fika och en klänning köpte jag till henne :) den var riktigt söt. Hon har ju fyllt.. och jag var lite sen med presenten : P haha... Jaja

Ska strax åka till Niclas. Eller jag vet inte ? kanske inte än men vi ska dit iaf :) ! 
Kommer nog bara ligga i sägnen o inte göra ett piss.. men stunt samma :! jag får ha min snygging nära mig och det räckker för mig asså :) !!! HÖÖÖRS


Kommentarer
Postat av: Petra

Nee Zoa, kvällen slutade inte alls med att du gick hem vid 3 typ! Vi gick till andy vid 3 typ och sen gick du och Niclas hem vid kanske 4 :P Glömt det eller? hehe ;) PUss

2010-06-11 @ 22:59:32
Postat av: Anonym

Haha : ) Jaha trodde klockan var 3 ;) hAHA

2010-06-12 @ 18:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0