Underbara liv.

Hallå! 

Tänkte egentligen inte skriva någonting här nu. Mer än att jag ska iväg och jobba :( först utbildning och sen jobb ända till 2215. USCH! Sen blir det mys med älskling. Längtar verkligen!!






Jag vet inte om jag vågar säga det här. Men jag är så himla lycklig nu... Brukar inte vilja säga det , för då brukar det vända. Men nu tar jag risken... Längesen jag kände så här.

Niclas har gjort livet så mkt lättare. Jag vet inte. Kan inte precis sätta fingret på vad han gjort. Men jag är så himla glad över att jag träffa honom... Lärde känna honom. Ja allt... 

Älskling. Du är det finaste som finns. Och varje dag med dig är lycka för mig. 

Boy, you make me the happiest girl on the planet. 


Zoa älskar dig snygging.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0