:D allt och inget

Happ. Nu har det gått 2 dagar av min semester. Ja. Vi får se vad som händer idag. Men först till helgen. Var ju kungabröllop och det var riktgit vackert. Sen var vi 4 snygga tjejer hos Petra och firade med middag, champange och jordgubbar :D NAJS. Blev singstar och massa musik. Sen gick vi ut. Hände lite mkt grejer. Jag ställde till med bråk med mitt ex. Rätt onödigt och idiotiskt av mig att göra så som jag gjorde. Men jaja. Han kommer nog inte prata med mig mer och inte hans sällskap heller. Jaja. Jag orsakade det. Det var mitt fel.. Så ja. Sen gick jag vidare och tappa bort min mobil. Glömde den på en toalett. Men som tur har jag min granne allardis som hämta upp den. Tur hade jag över att ingen tagit den ;) ! Ibland så!  Men problemet var att knapparna hade slutat fungera på vänster sida. Så... ja. Måste lämna in den snart... Men har ingen cykel eftersom den står hos petrus... Men a. Så nu är den paj. Så jag finns nu mera på hemtelefonen. Och är jag inte hemma så testa på Niclas telefon ;) ! Hehe. Jaja.... 


Igår var jag hemma och sov till halv 1, väldigt ovanligt. Har börjat bli väldigt trött på morgonen... Men iaf. Sen var jag tvungen gå ut och springa... Blev ett varv runt ån. Riktigt skönt alltså... Hade på så hög musik och tänkte att jag inte skulle kunna höra mina egna tankar men jag hörde dom.. Så fick avreagera mig lite på att springa snabbare och snabbare. Hehe... Sen blev det dusch och sen göra iordning sig för att möta fina petra på stan. Blev spontan  handling. Köpte min äntligen ett par converse... Hade ju fejk innan. Men seriöst. Heerregud vad skillnad de är på budgetskor och riktiga skor! Min fötter är prisade ! De var ju 3 för två. Så blev ett par till petra ett par til lmig och ett par till niclas :D ! Fast han var ju inte med. Så ska väl dit och byta skor åt honom... Fast han måste ju med så de blir rätt. Iaf. Sen blev de fika med lite maxi folk. Sen var klockan 1700. Då var jag tvungen och rusa till niclas jobb. För vi skulle åka o se på fotbooll med hans pappa. Kenty - motala ! Hade hoppats på att kenty vann men icke. 2-0 till motala. Träffa även Carlisen där. Trevligt :) ! 

Sen blev det ju hem och sova. Blev film så vi somna båda två :) 
En riktigt bra början på semestern, underbart!


hannah ringde för ett tag sen och nu ska vi snart bada :) Wiiejoho! Najsbajs... 
Nu måste jag faktiskt draaaa... även om jag hade täntks rkiva mer! :P haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0