Midsommar problem

Nu är jag vaaaaken. Igen... Kan fan inte somna om . Niclas har inte gått än heller.. och jag vill inte att han ska gå från mig :( I LOVE HIM. hehe... Igår städa jag hela lägenheten. Sluta med att jag har nyst hela dagen. Seriöst. Ont i ögon och näsa . Idag har jag bara nyst en gång. Undrar om de kommer flera? Orkar inte fan. Kliar i ögonen oxå. Fan oxå.... Jaja. 


midsommar snart dåe. Vad händer ? Man brukar ju ha allt under kontroll och vet exakt vart man ska vara osv. Detta år så är det så tveksamt så jag vet inte... Fick en inbjudan att åka till Skebohof . Men vet inte riktigt om vi ska dit. Sen även fått en inbjudan från Carlis. De blir ju maxigänget då. Plus vänner & syskon.  Eller vänta vet inte ens om Carlisen bjudigt mig? haha men alla andra har :P ! , eller kanske åka till niclas kompisar. Till någonsland. Jag är kluven. Niclas oxå. Men för att addera all okontrollation , (finns det ett ord som heter så? tror icke det haha)  så KANSKE emma ska komma. Får svar idag. Så jag hoppas verkligen hon kan komma. Hade varit grymt kul. Och då spelar det ingen roll vart jag åker/går. Då får nog niclas bestämma vart vi ska vara.  Japp. Vi får se. Slutet av dan vet jag iaf... :) 


Hmm. Lönen droppa ju in idag. Najs! Jag funderar starkt på att köpa mig en cykel. Behöver en sådan nu. Min cykel rullar knappt. Hmm... men jag är så himla snål... Köper typ allt annat. Men allltså man behöver verkligen en cykel. A jag får se? Vore gött med en ny som rullar iaf.  

Räkningarna är betalda. Och jag har bara ett sug över att gå och köpa mer grejer.... AAH. Suck... 
aja...  nu ska jag äta min risifrutti älsklingen köpte åt mig :) MUMS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0