Dop-dag-idag

Okej. Jag hade massor jag ville skriva igår. Men nu finns de inte i mitt huvud längre. Typiskt. Egentligen var det ju inte så viktigt. Igår jobbade jag ju 13-2215 . Ja, först B-HLR. Sen kassan från 17-2215. Hade en som skulle lära sig kassan oxå. Så jag gjorde ingenting till klockan kvart i 10. Sen fick jag ta över för vi hade världens längsta köer. Två kassor var öppna och vi kunde inte öppna någon mer heller så. Japp.. Så var jag där med min räser fart ;) ! haha. Bruuumbruumm. Jag och ingegärd. Ja men 2215. Var alla kunder borta tror jag. och 22.29 stämpla vi ut. Så halv 11. Skit kul!! Haha. Cykla hem och då kom hannah och var med mig och niclas. Hon färga mig lite. Syns knappt. Men stunt samma... Sen var det tänkt att vi skulle dra till McD. Men jag var så himla tröttis. Så jag orkade inte. 


Somnade brevid min älskade. och vaknade upp med honom imorse. Kände hur någon pussa på mig. Känns otroligt bra mellan oss. Eller hur älskling. Knappt att jag vågar tro det själv...  Får man vara så här lycklig? Ska de verkligen vara så här jädrans bra? har nog aldrig varit med om det innan ;) haha.
I förrigår. Hade jag jobbat och kom hem med världens huvudvärk. Älskling var till stor hjälp noch sa att jag skulle lägga mig i sägen och vila lite. Sen la han en blöt handduk över pannan. De var rätt obehagligt. Blöta saker ska ju inte ligga på en. Men a. Sen somna jag och vaknade upp vid 21 . Då fick jag lite vattenmelon och sen gick jag och gjorde biffar ;) haha. Sjukt. Men jag ville så gärna göra biffar och jag mådde jätte bra ;) Haha... Så 30 biffar blev det! Hur goda som helst. Älskligen satt framför datorn och spela poker. Haha :)


Nej men . A... Han kramade om mig när jag var helt utslagen. Tack älskling. Att du bryr dig om mig betyder så himla mkt. du får mig må så himla bra.  

Idag har min snygging Dopdag oxå. Jag har aldrig förstått mig på de där med Namnsdag eller dopdag. men de var väl för att vi inte firade det. för att vi var aldrig mer i kalendern. Haha...vet inte om alla vet här att jag egentligen inte heter Zoa ;) ? Ja. stuntsamma. Mitt namn är hemligt. Och de förblir det oxå! Änsålänge.


Nu orkar jag inte skriva mer stunt. Ska se om jag kommer på något o skriva sen :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0