Kan man hata människor så mycket som jag gör just nu?!

... När man är på topp är det alltid något som ska förstöra.. 

Min cykel är snodd. Och jag fick världens chock när jag såg det. Jag blev så jävla ledsen att jag knappt kunde stå på benen.. Skulle precis till jobbet. När jag kom till jobbet sprack det för mig. JA JAG VET JAG ÄR ÖVERKÄNSLIG! Men de var lixom för mkt. Det var en födelsedagspresent som jag inte tagit hand om. Hade glömt o ställt ner den i källaren en natt. FAN. Var så jävla arg och ledsen på mig själv så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Ville braa skrika åt folk, kunder på jobbet. För att alla människor är så jävla hemska!!! ÅH. Men jag gjorde inget. Jag sprang till toan och grät. Träffade ida och hon kramade om mig. Jag tror jag var i chock tillstånd, låter fånigt. Men jag är inte van med att folk snor grejer, har varit med om att någon snott min mobil... Men de kändes mer som om de bara var att köpa en ny, den här cykeln fick jag i födelsedagspresent av en väldigt fin familj. Fan...


Nu har jag gjort anmälningar iaf.  Ser jag min cykel på stan så lovar jag och svär att jag tänker fan ta tillbaka den och sitter någon jävel på så kommer jag säga "VART I HELVETE TROR DU ATT DU SKA MED MIN CYKEL?!" Sen kommer jag butta av DEN/DET från cyklen och SNOOOOOO tillbaka den. Innan jag gör detta ska jag kolla så det är min förstås.... Eller så kommer jag få panik! 

Äh , jag skulle aldrig våga skrika på någon, men jag lovar att jag kommer få världens ryck om jag ser att det är min cykel !! 

nu ska jag försöka sluta tänka på detta och gå och läsa min kära bok , el choco

Kommentarer
Postat av: annica

<3

2010-09-04 @ 17:57:19
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0