Utkast: Sept. 12, 2010

hallå! 

Helgen har bestått av fest ! ;) , 90 års fest ! , tre killar som blir 30 år alltså . Började lördags med stan och hitta en röd fluga till niclas.. Sen hem o göra iordning sig. Klockan 16 tog jag och älskligen taxi till daniel o jenny, där de blev fördrink ;) klockan 1800 tog vi taxi till middagen. Fick gå på röda mattan in och blev fotografering innan miglet skulle börja :) Haha. Välplanerat och modernt! , älskade maten, folket och musiken ! Toppen kväll! Niclas höll tal oxå. Och herregud vad duktig han var ! :) Stolt över dig hjärtat ! 

nej nu ska jag vila mig lite mer, har mått dåligt hela dan ungefär... Ska lägfga mig brevid min fina älskling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0