37 minuter eller längre... seg

Frukost står på schemat och här sitter jag nu igen och försöker få i mig gröten. Har tagit ungefär 37 minuter. Jag är sämst på att äta snabbt! Herregud. Vad ska jag hitta på sen? DO NOT KNOW. Ska börja jobba 12 idag istället, bytte så de blev tvärtom. Eller jag och jag. Min chef fråga och det var väl lungt! 

Igår tog jag mig en promenad helt själv. Det var hur skönt som helst. Så idag när jag inte hinner med att göra det så tänkte jag faktiskt cykla till jobbet? Frågan är om det är för sent? Det är det fan. Hm nu funderar jag på vart man kan cykla? äh jag behöver väl inte cykla idag om jag inte vill? eller? haha. 


Nej nu ska jag väl göra något vettigt som ? Ja jag vet inte kolla över hur mkt pengar räkningarna drog från mig :( och även ringa folksam... blä för att va vuxen ibland asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0