Emma , do you remember ?

Nu är jag hemma igen :) ! Gick as bra på jobbet... fick ett "mkt bra jobbat". kanske är lite töntigt att man vill höra det lite då och då. men så är det jag uppskattar det ! taaack säger man då ;) haha... iaf. Fick lite köttfärsås och pasta av min käraste för att jag tvätta :) ! Skönt o slippa ställa sig o laga mat när man kommer hem... Ska upp o jobba imorgon vid 6 . Så ska väl lägga mig ganska skapligt :) ! Japp japp ! 

Nu ska jag bjuda på något som jag tycker är askul! Jag och emma satt nämligen och kolla på de här när vi var en kväll! Fyfaaan vad vi garva. 

Så varsegod , i love it!

Alltså all respekt för alla som adopterar och alla adoptiv barn. tror verkligen ingen tar åt sig. Men själv tycker jag det är så jädrans kul! HIHI

Kommentarer
Postat av: emma

hahah, i remember :) mamma pappa, mamma pappa... hahahahah

2011-04-07 @ 21:13:08
Postat av: emma

hahah, i remember :) mamma pappa, mamma pappa... hahahahah

2011-04-07 @ 21:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0