härligt att se någon annan glad

Godmorgon mina vänner. Idag är det regn regn och grått grått. Roligt väder? man blir så himla pigg. INTE. Typiskt. Jag hade tänkt o ta en promenix men inte då för det är nu alla jävla maskar kommer fram och det är det värsta jag vet! Tur att jag har en bil.


jag är hemma. och är hur deppig som helst. Har typ lust att byta jobb och skönhetsoperera mig. Det kallar jag deppig. Allt suger balle och så saknar jag min andra hälft. Han som gör mig hel varje dag, ni vet. Det är så himla konstigt att de blir så här. Känns konstigt i hela kroppen... Vad är det som är fel lixoM? Jag är trött oxå. Somna hos hannahpanna igår och när jag kom hem vid 1630 så somna jag igen. Fast bara en liten halvtimme. Kl 2200 gick jag o la mig igen... och sov hela natten. Älskligen spelade tvspel med Baggen. Dom skrev och skratta här ute i vardagsrummet. Det var härligt o höra att någon var glad och hade roligt... Härlig för min kropp som bara lider just nu....

Skulle precis kolla kontot och gissa vad jag såg där. Kära mamma hade fört över pengar och skrev "Feliz Viaje" Typ. Trevlig resa. Nu blev jag glad, så himla gullig hon är. Så snäll... härligt o vara glad för en stund :) haha.


Förlåt för det tråkiga inlägget. Men så blir det ibland. Nu ska jag försöka äta upp min gröt för att kunna duscha så snart som möjligt... Kanske blir lite piggare och fräschare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0