Im on My way ! Jippi

Nu sitter vi i bilen påväg till Skavsta flygstation känns underbart förutom att de faktiskt regnar ! Men för hoppningsvis ändrar vädret på sig när vi är framme !! Klockan 1635 är jag i luften och jag hoppas verkligen inte något hemskt händer. Nisse sa att han brukar känna under stolarna för en gång har någon placerat en bomb där ! Aaaah , jag är lite sådär små afriad. Nej då. Inte så farligt. Nej men jag tror vi är framme och de spöregnar! Nu måste jag sluta för jag börjar bli nervös, jag känner hur blåsan blir större och större , nej nu måste jag sluta tänka på det .... Önska mig lycka till och att jag kommer fram levande . Ja nej nu ska jag börja be ... aaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0